Verzenden
Nadat je je bestelling bij Daily Smile hebt geplaatst gaan we direct aan het werk om de door jou bestelde artikelen zo snel mogelijk te leveren
Door wie wordt de bestelling bezorgd?
- Bezorging door DPD
- Bezorging door DAILY SMILE bezorger
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Er is GRATIS verzending voor ALLE bestellingen door heel Europa!
Extra Info
Door de recente lockdown maatregelen kunnen wij helaas niet alle pakketten bezorgen binnen de termijnen die u van ons gewend bent. Dit geldt zowel voor zendingen binnen Nederland als voor zendingen naar het buitenland.
- Zendingen binnen Nederland kunnen een vertraging oplopen van 2 dagen;
- Voor alle zakelijke adressen (bedrijven/scholen/winkels) zal er maar 1 afleverpoging plaatsvinden. Dit geldt uiteraard voor zakelijke adressen die open zijn. Voor adressen die gesloten zijn, zullen wij de pakketten niet leveren en retour afzender sturen;
- Voor alle particuliere adressen is de gebruikelijke werkwijze dat uw pakket na een eerste niet succesvolle afleverpoging aan huis bij een Pickup parcelshop wordt afgeleverd. Door de sluiting van een groot aantal winkels die als parcelshops werken, wordt die werkwijze onoverzichtelijk voor de ontvanger. Daarom wordt met ingang van 16 december niet alleen de 2de afleverpoging een thuislevering geïntroduceerd, maar als eerste partij in Nederland introduceren wij nu ook de 3de afleverpoging aan huis. Mocht de ontvanger bij de 3de afleverpoging nog steeds niet opendoen, gaat het pakket retour.
Wat moet je doen als het pakket niet wordt bezorgd?
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk en zonder problemen in huis hebt. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Heel vervelend, maar we zullen er in dat geval alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op telossen. Heb je je pakket niet ontvangen terwijl dit redelijkerwijs al bezorgd had moeten zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op d.m.v. een e-mail te sturen naar info@daily-smile.nl. We laten je dan zo snel mogelijk weten hoe we ervoor gaan zorgen dat je alsnog je bestelling ontvangt.
Retouren
Een bestelling retourneren is mogelijk en dient binnen 14 dagen te gebeuren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@daily-smile.nl
Na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen zullen wij het retour verwerken en de gewenste actie uitvoeren.
Let op: Wij accepteren alleen ongeopende en complete artikelen. Mocht een product niet voldoen aan onze voorwaarden, dan kunnen wij het retour niet aannemen.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.
De retourkosten zijn voor de klant voor eigen rekening. Meer informatie kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.